Synlig på Google med Adwords

Synlighed på Google kan både ske via annoncering med Google Adwords og med SEO - dog har de intet med hinanden at gøre

Når man arbejder målrettet med at blive synlig på Google og kun arbejder med SEO vil det ofte tage flere uger eller måneder inden man begynder at blive synlig. Dette skyldes forskellige årsager, som hverken vi eller du kan fremskynde.

Ønsker du at blive synlig på Google med det samme kan dette ske via annoncering med Google Adwords. Det skal bemærkes at Adwords på ingen måde påvirker de organiske (SEO) resultater og derfor skal du sørge for at investere dine annonce kroner rigtigt.

Første skridt ved opsætning af en Google Adwords kampagne er at opsætte en struktur, som ligner din webshop/website. Herefter skal du beslutte om du vil markedsføre brands, dine produkt kategorier eller dine produkter på Google. Hvis du vælger at markedsføre dine produkt kategorier via Google Adwords vil du sandsynligvis opleve en lav konvertering, hvor du med en målrettet annoncering, ned på produkt-niveau vil opleve en høj konvertering.

Har du ingen synlighed på Google i dag og vil starte en søgeoptimering kampagne op vil det være en god idé at supplere med en Google Adwords kampagne, da den kan puste lidt til bålet, imens vi laver ilden. Dog skal du være opmærksom på dit budget m.v., da det meget nemt kan blive et dyrt supplement – uden effekt.

Kontakt os hos Wiseo for at høre mere om, hvordan du vælger den rigtige strategi og bliver synlig på Google, når det handler om Google Adwords kontra SEO.

Gør det konkret

Tag en dialog

Så ringer vi dig op

Indtast dit navn

Indtast din e-mail adresse