Onpage Google optimering

Når du opretter nye produkter og sider på din webshop/website er det vigtigt at du udfører onpage Google optimering på alle sider

Du sidder sandsynligvis og administrerer din webshop/website og skriver tekster, ligger produkter online og meget mere. Men inden du begynder taste-arbejdet er det vigtigt at du har styr på, hvor, hvordan og hvor meget du må anvende et udvalgt søgeord på siden i forhold til Google optimering.

Uanset, hvilken forretning du sidder med vil der altid være en titel og beskrivelse (den blå overskrift og sorte tekst underneden, som du ser i Google), hvis der er resulater fra din virksomhed på Google.
Disse skal ses som det eneste, der kan sælge og adskille dit resultat fra konkurrenterne resultater på Google.

Her er det en blanding af teknik, salg og brugervenlighed,
som kommer i spil, når du skriver disse tekster. Det samme gælder overskrifter, brødtekster, billedetekster m.v. på de enkelte sider.

Hos Wiseo har vi stor erfaring med SEO optimering og vi har igennem tests, kundeopgaver, egen erfaring og erfaring fra SEO branchen en række metoder og teknikker, som har været med til at få egne sider og kunders sider til tops på Google – på kort tid.

Dog er det langt fra alle resultater, som kan komme til tops uden linkbuilding – men ved google optimering på de enkelte sider, sikrer du at den enkelte side er sælgende, målrettet et søgeord og endelig er siden optimeret, således at både Google og kunden finder siden interessant, så det kan ende i en konvertering.

Giv os et kald eller skriv og hør mere om, hvordan Wiseo kan hjælpe dig med google optimering eller hvordan du selv kan udføre dette.

Gør det konkret

Tag en dialog

Så ringer vi dig op

Indtast dit navn

Indtast din e-mail adresse